Sepet
Üyelere Özel Sürpriz İndirimler     ⭐️    Fırsatları Görmek için Hemen Üye Ol    🌿    Etik ve Sürdürülebilir Alışveriş Platformu Createrra    🤍    #DoğayaSaygılıAlışveriş 🌍

Ürün ve Mağaza

Ürün & Mağaza

Ürün & Mağaza hakkında bilmeniz gerekenlerin tamamı.

Ürünlerin orijinalliği ve garanti durumu hakkında bilgi alabilir miyim?

Pazaryeri mağazalarından satın aldığınız ürünler, satıcı firmaların garantisi kapsamında ve sorumluluğundadır. Garanti belgesinde yer alan irtibat numarasından firmayla irtibata geçerek garanti durumunu sorgulatabilirsiniz. Sahte ve taklit ürünlerin satışını engellemek için sitemiz sürekli satıcıların ürünlerini kontrol etmektedir. Şüphelendiğiniz ürünleri müşteri hizmetlerimize bildirebilirsiniz.

"Hemen Al" seçeneği ne demek?

İncelediğiniz ürün sayfasında yer alan Hemen al butonuna basarak ürünü sepete atmadan direkt satın alabilirsiniz. Tek bir ürün satın alacaksanız Hemen Al ile kolay ve hızlıca alışveriş yaparsınız.

Akıllı Sıralama nedir?

Akıllı sıralama ile arama sonuçları birçok farklı kritere göre değerlendirip sıraya koyulur. Böylece kullanıcılar için en uygun olan ürünler üst sıralara yerleştirilir. Örneğin ücretsiz kargo özelliğiyle satışa sunulan ürünler, arama sonuçlarında üst sıralarda çıkar. Aynı şekilde Yeni ürünleri olan mağazaların ürünleri de üst sıralarda görünür.

Hediye paketi yapıyor musunuz?

Hediye paketi imkânı veren mağazalar, ürün açıklamalarında bu seçeneği sunmaktadır, bu seçeneğin olmadığı bir mağazadan satın alma işlemi yapmak istiyorsanız yine ürün sayfasında bulunan Mağazaya Soru Sor butonu üzerinden talebinizi mağazaya iletebilirsiniz.

Mağaza ile nasıl irtibata geçebilirim?

Bir ürünü satın almadan önce aklınıza takılan tüm soruları mağazaya sorabilirsiniz. Sorunuzu mağazaya iletmek için; Ürün sayfasının sağında Mağaza adının altındaki Mağazaya Soru Sor butonuna veya Ürün sayfasının altındaki Soru ve Cevap sekmesini tıklayınca çıkan Mağazaya Sor butonuna basabilirsiniz. Mağaza sorunuzu cevapladığında e posta ile size haber verilir. Hesabım menüsündeki Ürün Sorularım sayfasından sorduğunuz soruları ve gelen cevapları görebilirsiniz.

Mağaza sorduğum soruya cevap vermedi?

Mağazalar, sorularınızı 24 saat içerisinde cevaplamaktadır. Bu süre geçtiyse ve cevap alamadıysanız müşteri hizmetlerimizden yardım alabilirsiniz.

Mağaza yorumu nedir?

Alıcılar, alışverişlerini tamamladıktan sonra mağazayla ilgili görüşlerini yorum yaparak diğer kullanıcılarla paylaşır. Mağaza Yorumunda alışveriş yaptığınız mağazayı bu 3 kritere göre olumlu veya olumsuz bir değerlendirirsiniz:

  • Ürün açıklamalarda anlatıldığı gibiydi.
  • Mağaza ürün paketine özen göstermişti.
  • Mağazanın iletişiminden memnun kaldım.

Ayrıca mağazayla ilgili düşüncelerinizi yazıp yoruma ekleyebilirsiniz. Diğer kullanıcılar, mağaza sayfasına geldiklerinde yapılan olumlu ve olumsuz yorumları okuyup alışveriş kararlarını buna göre verirler. Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasında ürünün yanındaki Yorum Yap butonuna basarak ürün yorumu girebilirsiniz.

Mağazalara neden yorum yapmalıyım?

Alıcılar, alışveriş yapmadan önce ürünle ve satıcı mağazayla ilgili yapılan yorumları okuyup ona göre karar veriyor. Siz de ürün satın aldığınız mağazayla ilgili görüşlerinizi, alışveriş deneyiminizi diğer kullanıcılarla paylaşabilirsiniz. Böylece onlara alışverişlerinde yol gösterirsiniz.  

Mağaza ürünü site üzerinden değil, doğrudan kendisinden satın almamı istiyor. Ne yapmalıyım?

Bu site dışında yapılan alışverişler için sorumluluk taşımamaktayız ve doğrudan alışverişi yasaklamış bulunmaktayız. Bu gibi durumlarla karşılaşırsanız Çağrı Merkezi aracılığıyla bize şikâyette bulunabilirsiniz. İhlal durumu incelenip doğruluğu kanıtlanınca ürün sahibi ile ilgili gerekli işlemler, site yönetimi tarafından gerçekleştirilir.  

Ürün araması nasıl yapılır?

Sitede yer alan arama kutusuna, ürünle ilgili anahtar kelimeleri yazdıktan sonra ara butonuna basarak site içinde arama yapabilirsiniz. Ayrıca, ürüne kategorisinden de ulaşabilirsiniz. Tüm Kategoriler başlığından ana kategorileri ve alt kategorilerini tıklayarak ilerleyebilirsiniz. Arama sonuç sayfalarında, aradığınız kritere uygun ürünleri liste halinde görebilirsiniz.

Anahtar kelime ile veya kategorileri dolaşarak yapılan aramalarda çok sayıda sonuca ulaşılabilir. Sonuç sayfasında sağ üst kısımda yer alan "Sırala" alanından sonuçları belirli kriterlere göre sıralayabilirsiniz. Fiyatına (en düşükten en yükseğe veya tam tersi), satış miktarına, yorum sayısına, ürün notuna veya satıcının Mağaza Puanına göre ürünleri listeleyebilirsiniz.  Arama sonuçlarını, sağ üst kısımda yer alan "Görünüm" alanından liste veya katalog seçenekleri standart veya alt alta görünümlü listelemeyi kullanabilirsiniz.

Ürün hakkında nasıl detaylı bilgi alabilirim?

Ürün detay sayfasından o ürünle ilgili detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz: Ürün özellikleri, kargo ücretini kimin ödeyeceği, mağazanın diğer ürünleri, taksit seçenekleri vs. Ürün ve mağaza yorumları, ürünü satın alan üyeler tarafından yazılır. Alışverişlerinizde, daha önce ürünü satın almış üyelerin yorumlarından faydalanabilirsiniz. Ürünle ilgili sorularınızı, ürün sayfasındaki Mağazaya Soru Sor butonuna basarak mağazaya iletebilirsiniz.

Ürünü satın almadan önce dikkat edilmesi gereken hususlar nelerdir?

  • Ürün detay sayfasını iyi inceleyin. Bu sayfada ürün özelliklerini, ürünü satışa sunan mağazanın puanını, kargo ücretini kimin ödeyeceğini, benzer ürünleri, taksit seçeneklerini, alışveriş sonrası bilgilerini (iade, değiştirme şartları vs.) ve ürün yorumlarını görebilirsiniz. 
  • Mağaza bilgilerine göz atın. Mağaza Puanı, teslimat hızı ve kullanıcı yorumlarına bakarak daha güvenli alışveriş yaparsınız.
  • Satın almayı düşündüğünüz ürünün benzerlerinin fiyatları ve özellikleri inceleyin. 
  • Eğer ürünle ilgili aklınıza takılan bir şey varsa ürün detay sayfasındaki Mağazaya Soru Sor butonuna basarak sorunuzu mağazaya iletebilirsiniz.